четвртак, 26. јануар 2017.

Nešto za početak

Pre svega, jedan veliki pozdrav! :)
Da se predstavim. Zovem se Konstantin, idem u sedmi razred osnovne škole, a trenutno omiljene stvari u životu su mi istorija i čitanje.
Neki od vas se možda sećaju da sam prošle godine već imao jedan blog, istog naslova, međutim, nikako nisam bio zadovoljan njegovom sadržinom, postovi su prešli iz književnih u tragikomične, i najblaže rečeno, razočarao sam se svime onime što sam zastupao, jer to nikako nije predstavljalo mene, moje stavove i razmišljanja.
Pored toga tu je bila i velika neredovnost na blogu, a sada sam čvrsto rešen da sve to izmenim.


Na mom blogu ćete moći da čitate recenzije knjiga, iz zaista raznih oblasti (s tim da će YA biti malo manje zastupljena, šta da vam kažem), dobijaćete preporuke, savete za izbor knjiga, itd.
Ono što ću pisati biće isključivo moja lična razmišljanja, zasnovana na onim znanjima koja sam već stekao, i potrudiću se da ne oponašam nečiji stil pisanja ili izgled bloga.
Moji omiljeni žanrovi su istorijska fikcija, iako volim i kada su takvi romani zasnovani na stvarnim ličnostima/događajima i klasična književnost, koju sam tek nedavno otkrio, i zaista ne znam na šta sam traćio vreme pre Šarlot Bronte.


Možda treba još napomenuti da mislim da sam introvertna osoba, i da često više gledam u prošlost nego u budućnost, pa zato nemojte da očekujete neki preterano duhoviti, otresit stil pisanja.
To bi bilo sve... Čitamo se! :)

8 коментара:

  1. Jooj, baš mi je žao što si obrisao sve dosadašnje postove, jer sam u mnogima baš uživala. Ipak, to je tvoja odluka i pošujem je. :)
    Ja jako volim tvoje pisanje, tako da jedva čekam nastavak tvog rada. :)

    introverted-dreamer.blogpot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Ne možeš da zamisliš koliko sam razmišljala o tebi i svakodnevno posećivala blog. Bilo mi je baš žao što nisi pisao. Nebitno mi je što nema starih postova zato što sam ih sve pročitala i već par puta u njima uživala.
    Jedva čekam nove, odličan si!

    Inače, u medjuvremenu sam i ja otvorila novi blog, o knjigama, pa poseti ako želiš, volela bih da čujem mišljenje: bbooklovers.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je da si se vratio na blog, baš te dugooo nije bilo. Unaprijed se veselim novim postovima i recenzijama knjiga :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajan post. Oflicno za pocetak. Srecno u daljem radu i zelim ti da sobom budes zadovoljan, kao i svojim radom. :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши